Wednesday, January 28, 2009

^_^minum milo anda jadi sihat dan kuat^_^

alhamdulillah, pada hari ini, saya telah dengar satu cerita daripada seorang ustaz yang menceritakan tentang anaknya yang `berlakon` supaya beliau membeli milo. ustaz ni sudah lama xbeli milo sebab milo ada salah satu produk nestle iaitu produk tajaan yahudi. anaknya buat2 terhuyung hayang semasa main bola dan katanya: ayah, adik da tak kuat da sebab tak minum milo. ustaz tadi pon ceritalah satu per satu kepada anaknya dan menunjukkan bagaimana yahudi menzalimi orang islam dalam jenayah perang, sehinggakan anaknya tadi menangis tidak sanggup melihat penderitaan saudara kita seagama.




sahabat-sahabat muslimin n muslimat sedaraku, marilah kita memboikot barang-barang yahudi 100%, inilah jalan yang kita mampu untuk menolong saudara kita di palestin. insyaAllah dengan boikot barangan ini, ekonomi mereka akan jatuh merundum dan terkubur. kita tahu, mereka mempermainkan kita dengan memperolehi duit hasil keuntungan mereka daripada kita untuk menyerang saudara kita. ayuh boikot barangan yahudi!!!














hpa sekali lagi mengambil langkah menyelamatkan saudara kita di palestin dengan mewujudkan produk radix koko sebagai pengganti milo. oleh itu, kita tidak perlu bimbang kalau-kalau anak kita minta nak minum milo, jangan ragu-ragu lagi, belilah milo buatan orang islam(radix koko). alhamdulillah, HPA, hadiah pemberian Allah

1 comment:

Unknown said...

salam. apa kbr. bisness leklok ye. jgn duk lupe plak kat kuliah. hehehe