Monday, January 5, 2009

Omega-3


terima kasih kepada saudara/i wnus yang bertanya tentang omega-3. subhanallah, maha suci Allah yg telah menjadikan omega-3. omega-3 mengandungi 3 asid lemak iaitu EPAeicosa pentanoic acid), DHA(decosa hexanoic asid), LLA(linolenik acid), asid amino kompleks dan mineral.

omega-3 memang dapat membantu meningkatkan kemampuan otak untuk belaja dan menguatkan daya ingatan. sangat baik diamalkan oleh pelajar, xkira peringkat rendah, pertegahan mahupun universiti. jadikannya amalan harian.

omega-3 bukan sahaja dapat membantu kita belajar, malah, ianya juga dapat mencegah kanser, trombosit, atheoklorosis, sakit jantung, stress kerana mempunya EPA dan DHA dalam kadar yang tinggi.

subhanallah, maha suci Allah, alhamdulillah, hpa dengan kesedaran ini telah lama mengeluarkan produk sebaik ini untuk semua umat manusia khususnya umat islam, dengan kapsulnya yang digunakan adalah yakin halal, iaitu kapsul halagel.

jaka dahulu, xada kapsul yang halal, sekarang kita bersyukur, setelah berusaha mencari yang halal, kita ketemuinya dalam halalgel, alhamdulillah.

harganya pula amatlah berpatutan dengan hanya rm 32 sebotol, 60 kapsul softgel. inilah Hadiah Pemberian Allah(HPA).

No comments: